10 kwietnia 2018

Okruszek 1: Propozycja


– Ayu-chan...
W odpowiedzi chłopak usłyszał jedynie ciszę.
– Ayu-chan...
Znudzony Senju próbował zwrócić na siebie uwagę, jednak białowłosy przerzucił jedynie trzymanego w buzi lizaka na drugą stronę i nawet na niego nie spojrzał.
– Ayumu no...
Wołany chłopak gwałtownie ściągnął ze swoich uszu duże, czarne słuchawki oraz spojrzał na przyjaciela z chęcią mordu. Widać było, że nie miał humoru, po za tym Hideyoshi mógł to z łatwością wyczytać z barw jego oczu: jedną miał czerwoną, a drugą czarną... Jednym słowem oznaczało to, że był mocno wkurwiony.
– Czego? – warknął niższy, ale nim zaczął krzyczeć na brązowowłosego poczuł jak ten kładzie głowę na jego kolana.
Obydwoje siedzieli na kanapie i czekali aż koleżanka z drużyny, Mimi Nara zakończy w końcu posiedzenie u przywódcy Wioski. Obiecali sobie, że po ukończonej misji (a w sumie to Hide im rozkazał) we trójkę pójdą na kolację. Oczywiście to ich opiekunka, sama Hinata Uzumaki miała im postawić jedzenie, choć sama jeszcze o tym nie wiedziała.
– Daj mi buzi – zaproponował Hideyoshi, a białowłosy tylko westchnął.
– Dobra za... – Chłopak w momencie w którym zrozumiał sens tego zdania gwałtownie zrzucił przyjaciela ze swojego ciała i jakby obrzydzony próbował się od niego odsunąć. – Oszalałeś?
– No Ayu-chan...
– Weź sobie znajdź w końcu dziewczynę!
– Ale mam już jedną osóbkę na oku.
– To się nią zajmij!
– Ale to ty... No daj mi buzi!
– Jesteś szalony – mruknął zarumieniony Ryūsaki, a w momencie w którym rozejrzał się po pomieszczeniu, by sprawdzić czy ktoś przypadkiem nie idzie, przyciągnął do siebie przyjaciela i  przyłożył swoje usta do jego.

Przeprosinowy Okruszek, który zdradza Wam aż nazbyt dużo, ale myślę, że dla większości ten pairing i tak był bardziej niż pewny. Nie zdradzę wam jednak w którym czasie to było. Czy przed egzaminami czy zaraz po? Jak sądzicie?
Szykuję również dłuższą przygodówkę, więc trzymajcie za mnie kciuki, by wyszła mi w miarę dobrze ^^. 

4 komentarze:

  1. Ooooooo... Wow. No czegoś takiego to ja się nie spodziewałam... Ale że coooo? Oni tak na serio?
    Sądzę, że to było przed egzaminami :)
    Co masz na myśli mówiąc dłuższą przygodówkę? Mam nadzieję, że chodzi Ci o jakąś długą misję, którą mają wykonywać bohaterowie tego zadania ;}
    Całusy i do następnego rozdziału :)
    Sharona-sempai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No serio, serio :D Oni tak już mają.
      Dokładnie - dłuższą przygodówką jest po prostu dokładnie opisana misja bohaterów tego opowiadania.
      ^^

      Usuń
  2. Dlaczego okruszek jest przeprosinowy? Co zrobiłaś? :P
    choć to nie jest rozdział, tylko taki trochę spoiler to bardzo mi się podobał <3 Taki słodki, że ja nie wiem :D Hah, czyli jednak będzie u ciebie występować lekki strach typu „co ludzie powiedzą?” ;) mimo to Ayumu pokazał takiego trochę kozaka – swoją drogą wprowadziłaś go do opowiadania? Hideyoshiego kojarzę, ale jego crusha nie bardzo… Musisz ich częściej wciskać, lubię ich <3

    Tak w ogóle to może zechciałabyś ponownie wpaść do mnie na NaruHina? :P Byłoby mi bardzo miło :)
    http://soli-naruhina-lovestory.blogspot.com/p/blog-page_7.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprosinowy, gdyż późno dodany ^^". Okruszek jest wprowadzeniem do następnego rozdziału (nie no, żartuję, ale na pewno się pojawią w trójce!). Będą często wciskani :3
      Jasne, chętnie wpadnę, lecz najpierw znajdę czas wolny ;;

      Usuń